Data e postimit: 2021-09-29 17:23:38
Lexime: 1845
''E ardhmja''
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
Autori: Melisa Abazi
Shkolla: Mihal Grameno
Klasa: 6c
Qyteti: Fushe Kosove
E-mail: melisaabazi524@gmail.com


a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedhim varken e duhur per teshkuatr ne destinacionin e duhur. Pyetja eshte:-"A do ta arrij une kete?"
Ajo cfar di eshte se une dhe jeta ime do te ndryshoje shume. a do tejete gjimnazi i duhur ai qe do te zgjedh une? A do te kete mesues kaq te mrekullueshem sa kam tani? A do te gjej nje shoqeri te mire? A do te vazhdoj te jem akoma ajo vajza e vogel dhe capkene apo do te sillem si e rritur dhe e pergjegjshme? Duhet te veproj ashtu sic e ndjej dhe te mundohem te kapercej cdo veshtersi. A do te mund ta ndjek kete keshille ???

Vepra te ngjashme
Autori: Drisela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E ardhmja"
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zg...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren her e disa tani pershendeten. Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: klea tahiri · Lloji: Hartim · Tema: vellai im
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: blerta aliraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dija
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com